Informacje dodatkowe
- Odsłony: 3607
Ustala się następujące dodatkowe zasady obowiązujące przy prowadzeniu naboru do szkół ponadgimnazjalnych w formie elektronicznej:
2. Lista preferencji obejmuje wszystkie wskazane przez kandydata oddziały, do których chciałby on zostać przyjęty, poczynając od oddziału, do którego kandydat chciałby być przyjęty w pierwszej kolejności.
3. Kandydaci mają możliwość dokonania ostatecznych zmian w wyborze szkół i deklarowanej kolejności oddziałów na liście preferencji w terminie od 22 do 23 czerwca 2015 r. do godz. 15.00 administrator systemu elektronicznego po upływie tego terminu jest zobowiązany do zablokowania możliwości dokonania zmian na listach preferencji kandydatów.
4. Deklaracja wyboru w formie pisemnej podpisana przez ucznia i jego rodziców lub opiekunów i wszystkie dokonane w niej zmiany powinny być złożone w macierzystym gimnazjum (jeśli jest ono objęte systemem naboru) lub w szkole z której pochodzi oddział umieszczony na najwyższej pozycji na liście preferencji.
5. Kandydat przyjmowany jest do oddziału znajdującego się na najwyższej pozycji spośród wskazanych przez niego na liście preferencji, do którego liczba punktów przy uwzględnieniu dodatkowych kryteriów, określonych w pkt. 6, jest wystarczająca do przyjęcia.
7. W szkole, w której są wolne miejsca po ogłoszeniu listy wstępnej, szkolna komisja rekrutacyjna od 4 lipca 2015 r. godz. 13.00 dokonuje przyjęć zgłaszających się kandydatów, na podstawie oryginału świadectwa, wprowadzając na bieżąco zmiany do systemu elektronicznego, celem ustalenia listy ostatecznej.
Zgodnie z regulaminem naboru elektronicznego możesz wybrać aż 15 klas (oddziałów) w maksymalnie trzech różnych szkołach/zespołach do których chciałbyś się dostać.
Aby zapewnić sobie naukę w naszej szkole na pierwszych pozycjach swojego zgłoszenia umieść klasy (oddziały) z ZSP nr 1 w kolejności preferowanej przez Ciebie.