Instrukcja aktywacji dziennika elektronicznego
- 21 wrzesień 2015
- IO
- Odsłony: 5626
Instrukcja aktywacji dziennika elektronicznego
dla rodziców uczniów
Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1
w Tomaszowie Mazowieckim
Szanowni rodzice, aby rozpocząć pracę z e-dziennikiem konieczne jest przekazanie wychowawcy klasy swojego adresu e-mail.
Następnie:
1. Uruchamiamy dowolną przeglądarkę internetową najlepiej w najnowszej wersji.
2. W pasek adresu wpisujemy: https://uonet.vulcan.net.pl/000224 lub klikamy w link do dziennika elektronicznego na stronie szkoły.
3. W pole e-mail wpisujemy adres e-mail (ten sam, który został podany wychowawcy).
2. Kliamy link "Nie pamiętam, albo nie mam jeszcze hasła"
3. Na ekranie pojawi się komunikat informujący o tym, że na wskazany adres e-mail został wysłany link umożliwiający utworzenie hasła.
4. Po otrzymaniu wiadomości klikamy na link i do wyświetlonego formularza wpisujemy hasło. (Wpisujemy dwa razy to samo nowe hasło).
UWAGA! Hasło powinno zawierać dużą literę, cyfrę, znak specjalny ( !@#$%^&*()_+|<>?:"}{ ) i składać się z 8 elementów
5. Naciskamy przycisk "Ustaw hasło".
6. Powracamy do strony logowania i wpisujemy e-mail oraz hasło.
7. Naciskamy przycisk "Logowanie".
8. Każde kolejne logowanie do systemu odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła.